• COREL PSP 2018 Portable

    Corel PSP 2018 Portable

     

    Ha letöltöd,akkor feltétlenül nézd meg ezt a lapot!Fontos dolgok vannak itt,hogy rendesen működjön a Corel Poretable verziója.

    Ha már volt előtte Corel a gépeden és még megvannak az oda való mappák,akkor nincs sok dolgod!Én viszont töröltem mindent ami a Corel-re vonatkozott,még a mappákat is,mert állandóan lekalózozott!

    Persze sok mindennel próbálkoztam,még a Filtrével is,de az kimondottan csak a szerkizésre jó,sokat kell vacakolni ha más típusú képeket szeretnél készíteni,.mivel megsem közelíti a Corelt.

    Így tehát ha a Portable verziót töltöd le,nem kell ugyan sem Craccelni,sem torrentelni sem más nem kell hozzá csak maga a program!Nekem van Pen Drivem és arra tettem rá.

    De...minden mappa hiányzik belőle,vagy legalábbis majdnem minden.Ezért a képek vagy más a gépeden lévő főmappákban csinálj egy almappát "c mappák"címen.Majd ebbe a mappába készíts több további al  mappát így:C pluginok,c tubék,c brushok,c gradient,c frame,c pattern stb.Ezekbe a mappákba bontsd ki a pluginokat(persze a megfelelő helyre),és ide tedd bele a tubékat,a kereteket,a texturákat,patterneket,stb,stb,stb.

    Amikor kibontottad a Corel Portablet akkor csak a szokásos módon kell bele tenni a pluginokat és a többit is.Tehát katt,mongódjuk a tube dobozra és ott a File Location mappára felette és akkor kiadja a helyet ahova be kell tenned a  tubékat.Megkeresed a gépeden a "c mappákat" és benne a c tube feliratú mappát.Kattints rá,majd jön az okézás.Két helyen is.Ennyi az egész,mert utána minden a mappában benne lévő tube kép már a programodban lesz benn.Ugyanígy kell eljárni a pluginok-nál is,csak itt várni kell egy kicsit,gúóha sok benne a Plugins,meg a Frame-knél.

    Ha valamit nem értesz kérlek írj ide: tmagdi55@gmail.com


  • Comments

    1
    Saturday 12nd May 2018 at 17:13

    Szia Magdikám!

    Nagyon ügyes dolgot tettél be. Ez jól jön minden X8-l  dolgozó szerkesztőnek.

    Sajnos a nagy testvér sokszor rosszalkodik s ebben az esetben  jó, ha kéznél van

    a kis testvér.  Én is elvittem, mert szeretem ezt a verziót. Nagyon köszönöm.

    Puszillak.

     

    2
    Saturday 12nd May 2018 at 19:13

    Szia Mary szívem!Örülök ha valakinek jól jön!Hallottam én is hogy problémázik az X8,egy pár napig nekem is megvolt,de miután lekalózozott,elegem lett és elkezdtem keresni a neten!Ha van az Adobe Photoshopnak portable változata,akkor ennek is kell hogy legyen!És lám csak találtam!Nagyon megszerettem!Remélem aki letöltötte,tudja használni és kívánok sok szerencsét hozzá!

    Puszillak Magdi :)

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Add comment

    Name / User name:

    E-mail (optional):

    Website (optional):

    Comment: